torstai 5. helmikuuta 2015

Mainosten tehokkuus ja näkyvyys




Olemme toisen harjoittelijan kanssa saaneet tehdä Inkurin kylttiin uusia mainoksia. Teimme ensin tämän ylläolevan kyltin. Se ei kuitenkaan erotu hyvin ulkona talvella, hämärässä, eikä kiinnitä mitenkään ohikulkijoiden huomiota. Tekstitkin ovat liian pienellä. Niinpä teimme uuden.


Tässä uusi kyltin mainos jonka teimme myös yhdessä. Kun ylläolevaa kuvaa vertaa tähän, huomaa suuren eron mainoksen erottuvuudessa ja näkyvyydessä. Tässäkin oli aluksi vain valkoiset kirjaimet mutta keksin maalata ne neonvihrein ja keltaisin värein jotta ne oikein loistavat ulkona ja erottuvat punaisesta. Tekstikin on nyt tarpeeksi suuri ja näkyvä. Onneksi Inkurissa oli vesivärejä joita sain käyttää maalaamiseen.


Toinen tärkeä asia myymisessä ja mainostamisessa on ajankohtaisuus. Kävelin eilen Helsingin Kampissa Ninja liikkeen ohi, ja pysähdyin. Kirjaimellisesti pysähdyin liikkeen eteen katsomaan. Siellä oli niin hieno somistus ja todella ajankohtainen!
Pian on vanhojentanssit ja Ninjasta löytyy erinomaisia koruja juuri niihin juhliin sopien. Itsekin taisin sieltä ostaa koristeelliset strassikaulakoruni.

Upein hetkeen näkemäni somistus.

Vanhojentansseista puheen ollen, Inkurissa on nyt ollut lyhennytettävänä parikin vanhojentanssipukua ja olen saanut seurata kuinka niiden helmaa lyhennetään. Eräälle tytölle myös tehtiin mekkoon alaosa keltaisesta tyllistä ja muista kankaista, yläosa oli ostettu valmiiksi.



Tässä vielä lopuksi kuva ompelukoneesta jolla olen saanut Inkurissa ommella korjaustöitä. Kuvassa yhden neulatyyny kakkupalan päällinen. Palaan ompelukoneasioihin myöhemmin, ja esittelen myös omat ompelukoneeni...

Hyvää päivänjatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti